Lördag

Det känns som att jag har hunnit med mycket idag.
Sorterat reklamen för i morgon då den ska delas ut, varit i skogen med Mio och galopperat en lååång sträcka två gånger. Köpt nya vinter ridskor(visar senare), varit ute och sprungit och sedan ätit jätte god mat.

Nu ska jag strax sätta på mig lite smink och fixa frillan innan jag ska dra till en kompis och chilla med några.
Hoppas ni får en bra kväll!

S'

okej, kul :) vad ska du göra ikväll då?

sv: ja vet, jag har inte fattat det än :O

okej va bra! samma här, hur är det med dej idag? kram

Heej!

Förlåt för sent svar, har inte haft tid.

På bloggen kan du läsa om vad som hände i fredags, då jag svimmade och vad som mer hänt.

Hoppas det är bra med dig.

Kraaam

jajamensan:]

sv: nej ingenting ta de lugnt ba! :) själv?




Kom ihåg mig?