Kallt..

Asså jag sitter och fyser framför tvn där min lillebror har valt att se simpsons. Jag hatar det pogrammet.. Men jag orkar bråka, jag orkar inte svara på mina sms heller.

Tog som sagt en promenad idag och det blev till stallet med en liten omväg. Tog av Mio täcket och gav honom mat. Sedan dess har jag bara suttit vid datorn och tvn och slappat. Nog för att det är sjukt skönt men nu blev jag ju trött också. Hoppas på att jag blir lite piggare efter middagen med tanke på att jag och några kompisar ska göra något ikväll. Som vanligt är det alltid det här, Vart ska vi va och vad ska vi göra? Alltid hittar vi på något men man blir ju lite less.


Jag fick bara lust att lägga ut en rå ful bild på mig och Johanna från Midsommar.
Älskar diig mest!



RE: tack detsamma :)



nej inget höstlov här, själv jobbar man på dagis!

haha nae ledig är jag ju inte precis, njaa gör inte så mycket tar ju hand om barnen, ska börja plugga lite kurser på distans, sen njuter jag ju såklart av min ledighet! blir mycket promenader och sånt :P

Sv: Japp det är det, självdå Björklövare? ;)

haha aa verkligen :D

sv. jo det är bra själv ? :D

sv: mest varit med kompisar,plugg, bowlat och bakat :) ska på haloweenfest imorrn, annars vet jag inte =) själv då?

RE: jaha vad kul :) jag älskar att jobba på dagis, bara synd att jag är vik så då får jag inte jobba så mycket :/

sv. bra :D!

Mysigt med stallet :)

okej, jaa det är skiit skönt :D

aa verkligen!

svar åh tack och varsågod! :)

har du haft en bra dag?

kramkram

svar: ska vi kanske följa varandras bloggar via bloglovin? :)

kramkram

Jag har torr humor, Umeå - Björklöven.

Do you get it? (a)

s

hehe okej, jag kom nyss hem från en kompis, har dagen varit bra? kram




Kom ihåg mig?