höstlov!!!

Så sjuuuukt skönt det känns med lov! Precis gjort bort två otroligt dryga prov efter många timmars plugg. Igår på skolan när jag hade SO så fick jag typ ångest och panik, det kändes som att jag inte kunde något alls! Så medan jag red så gjorde mamma bort resten i stallet och skjutsade sedan hem för för att det skulle gå snabbare. Tog en snabb dusch sedan och åt innan jag pluggade flera timmar i stäck. Tillslut där vid halv tolv - tolv fick jag inte plugga längre. Hade pappa inte tvingat i säng mig så hade jag förmodligen suttit uppe hela natten och pluggat men ändå inte lärt mig något mer för trött heten. Det här var alltså anledningen till att jag inte skrev igår. Jag hade verkligen inte tid.

Trött var jag ändå i morse, ganska så väldigt! Men provet gick ändå helt okej, är ju inget mvg barn men jag hoppas jag for godkännt iaf. Vore förjävligt annars. NOn var ganska svår, gjorde ju den igår. Jag hoppas jag får G på den också, minst! :)

For till stallet som vanligt efter skolan. Blev lite lat och red barbacka, men det gick bra ändå. Han gick faktiskt rätt bra, tror nästan att jag får bättre sitts utan sadel. Fick värsta glädjekicken också, ökade galoppen i en lite lutad uppförs backe med högre gräs. Han tog större och högre steg för att kliva över allt gräs, kan inte förklara. Men han är sötast!

Aja ska göra mig iordning nu. Ska vara med kompisar ikväll sen ska jag sova vääldigt länge.
Ha det så jätte bra!
Puss!

sv: tack så mkt ;D allt bra? :)

S'

ja är hemma med min kille :) dudå?

hundpensionat!!!!

det äger :D §

haft en bra dag=)?

sv: härligt :) de är samma här!

hihi okej:)

sv: japp! :)




Kom ihåg mig?