hjälp mig!




Kolla vad jag just fick hem. Hur ska detta sluta? Måste sortera och hålla på. Men det tar nog inte många gånger så kan jag allt utan till.

For från skolan halv tolv idag. Hade lång hål och bara en lektion sedan att vänta på, så jag sket helt enkelt i den och red Mio istället. Nu har jag ju hela kvällen att sortera reklam på.. Näe ska försöka göra bort lite plugg nu så jag får tid över. So provet blev flyttat till nästa fredag som tur var. Men vi har NO prov på tordagen och sedan några läxor också. Så det är ganska mycket och jag vill hälst inte ha så mycket i helgen även fast att det kommer bli så ändå. Tur att det är höstlov snart!

sv; okidoki =).

SV:

jaa, gud va ja längtar till sommaren!!

kram <3

sv: ja det är bra, kunde vart lite bättre, men man ska inte klaga ;) Själv då? :)




Kom ihåg mig?