Gymnasium.

Efter att ha suttit och pluggat både SO och NO så hittade jag en lapp med olika gymnasium och upptäckte att jag måste välja vilka jag ska besöka under deras "öppethus" eller vad det kallas.

Man kan då fara till: Dragonskolan, Midgårdskolan, Östra gymnasiet, Forslundagymnasiet och Liljaskolan. Forslunda och lilja går bort! Men dom andra tre, vet ni nått bra/dåligt om dom, går ni eller kanske har gått där. Vad tyckte ni osv? Jag behöver hjälp.. som vanligt.
Jag vet inte just nu om man måste välja vilka av pogrammen man ska kolla in men jag hoppas att man kan göra det väl där, annars kommer min beslutsångest att ta fart..

Nu ska jag sova. Hoppas ni får en bra helg.
/Elin♥

Tack så mycket! :D nomy är bra:)

Jag gick på draggen(gjorde mina bröder oxå, jonas går förresten där nu). Gillade skolan och lärarna. Jätte kul att det går så många elever där, satt på rasterna och bara kollade in folk ibland. ;)



Jag gick natursam. En bra linje som gör att man får

plocka ihop sin egen utbildning sen får man bred kompetens om man vill utbilda sig vidare på högskola. Jag är inget pluggo men bestämde mig för att få MINST G i alla ämnen och jag lyckades. Fick mest VG och MVG faktiskt. :)



Jag gjorde ole dole doff när jag valde min linje. Hade tagit ut 5 intressanta. Så på den vägen blev det NS.



Nu måste jag skynda mig till stallet

JO,

jag har varit sjuk i en vecka så jag blir nog frisk snart:]

jajjemän, toppen här.. snöar dock hehe :P

svårt de där med gymnasieval :)

grym låt!

SV: Aha, gick det bra att plugga då? :D

Jadu., det blir träning! :)

KRAMAR PÅ DIGT!




Kom ihåg mig?