Fredag.

Äntligen fredag brukar man säga, men inte när man har haft fredag hela veckan!
jag håller iallafall på att göra mig iordning, bytt om och ska snart sminka mig osv. Sedan kommer min farmor och farfar hit och äter middag, och allt vad det innebär, med oss. Efter det blir det troligtvis film med några kompisar och efter det vet jag inte vad vi gör.

Börjar frysa i backen nu så snart får väl Mio en kortare vinter vila. Det kommer inte gå att rida länge till. Just nu vill jag alltså att snön ska komma så att det ska gå bättre att rida. Vill ju inte ha en skadad ponny igen.. Det var kallt att rida idag också, ännu mer kläder måste på och det känns jätte jobbigt.. Jag vill tillbaka till Turkieet nu!

sv: hehe jag ska samla på mig lust till att plugga. Till vad vet jag ej.. vad har du för framtids planer då?

sv: ååh jag förstår dig.

Det där är riktigt svårt. Välj något program som du får en utbildning i, typ omvårdnads programet, då får du lättare jobb sen när du tagit studenten.

Jag läste Personlig Stil & design, vilket innebär make up och sånt :_)

svar:

yes box :)

sv: skönt att höra :D jo allt är bra här! händer ikväll då? =)

hur har lovet varit hittills da? :)

Nice blogg

SVAR: okej! Låt oss hoppas på ni hittar på något kul(:

S'

aah men då har du ju riktigt tur :D

dom är hur himmla fina som hälls!!:]

haha vart på värsta skogshaiken med syrran å hennes hund:D åh de låter roligt! mysigt med middag! ååh va härlig bild!!

Åhh saknare hur mkt som helst! Ja det måste vi verkligen göra!!!

Sv; Härligt :D

Nja, jag är förkyld "/



Härligt bild :)

Hej!

Kolla in min nya blogg;)<3

Fin blogg btw;)

sv: jag ska nog ut på krogen imorgon I think ;) vad ska du hitta på? :)

Fan va underbart, hatar skolan.haha!

bor du i umeå eller?:)

sv: vara med min kille du då ? :D

va söt blogg du har! :* kram

härlig bild!

härligt :D

jag vet inte riktigt än, själv?=)

sv: hehe jag har ingen aning faktiskt :S

svar:

helt okej med mej, hur är det med dej då?

sv: trevligt :) har inget planerat!

hihi okej trevligt:) var med några kompisar!

sv: låter bra :D!

sv: okeej, det låter härligt :D

RE: ja verkligen :)



allt bra annars?

svar:

okej! det är helt okej med mej också :)!

S'

Ikväll ska jag ut och partaya med mina tjejer :) självdå?

Happy Halloween :)

Turkiet är najs!




Kom ihåg mig?