Regn..

Ursch vilket väder det är idag.. Regn och mörkt..
Skolan rullade på som vanligt. Fick även tillbaka vårat NO prov som jag faktiskt klarade, skönt säger jag bara!
Sen så var det ju det hära att åka till Mio, kändes inte så taggat men det var bara att bita i det sura äpplet och ta på sig regnkläder och åka dit. Red barbacka igen eftersom att regnet inte är så jätte bra för sadel, och för att jag är lat. Han var pigg och det var ganska kul när man väl var ute. Sen hämtade pappa mig vilket var bra!

Såg just att ett nytt pogram skulle börja, Fashion. Såklart ska jag också se om det är något bra.
För er som har missat det..inte många va?, så börjar det 21.30 på ettan och handlar om mode, jag tror inte man vill missa det!

sv: jo det är bra själv ? :D

Nej,jag bor faktiskt på Ersboda.

Går på bräntbergsskolan, durå?:)




Kom ihåg mig?