Facebook?

Öh okej!! Jag skulle just svara på en enkät om vad jag tycker om Svensk DirektReklam. B la om vad jag tycker om att arbeta med dom, om jag gillar lönen osvosv. Mitt i allt ihop kommer en fråga upp om Är du med i Facebook? Vatusan?? Vad har det med saken och göra.. Jisses.

hihi japp:D händer i helgen?:)

RE: visst är dom :)



allt bra då?

Svar: Men hoppas att det inte gör något :)

S

hej hej, nu är svaren från frågestunden uppe! allt bra med dej idag? kram

sv: jo det är bra själv ? :D

sv; Jaa, det är dom verkligen! :D

Ja, det måste du nog!

m

Hejsan hur ska jag ha min blogg?

läs mer om det på min blogg!

Kram :)

Sv; Verkligen! Har det hänt att du drömt om någon som du sett senare? :D alltså bara någon random

hahaha skumt x)

hahah ajdu facebook tar över mer och mer :P

sv: vad bra :)!

Jadå lite småförkyld bara, men uttagen till match imorgon, så glad är jag iaf!

Självdå? :)

sv. hihi :)!




Kom ihåg mig?