Skaffa kondition?

Hejsann. Min tisdag idag är en plugg dag. Om exakt en vecka idag har jag matte prov och recentions prov. Så när jag kom hem från skolan satte jag mig i soffan och försökte läsa ut min bok. Jag skulle gissa på att jag läste kanske trettio minuter innan jag slocknade... Inte så lyckat alltså. Jag vaknade igen just innan middagen. Då hade jag sovit i mer än en timma. Efter middagen blev det då sedan matte. Måste säga att det var lite tur att internet inte funkade för mig tidigare idag. Då hade jag inte fått något gjort. Eller jo, men mindre iaf. Men nu funkar det som det ska så nu ska jag göra allt det där jag alltid gör när jag sitter vid datorn. Ja förutom typ Msn och allt sånt. Läser jag massvis med bloggar. Tycker det är skit kul, inte bara att läsa om folks vardag, utan kolla andras tips om kläder, musik och läsa om skvaller osv. Jag veet jag är en nolifeerr. men so? Jag tycker det är kul! Man hittar ju massor med nya shopping sidor och massa snygga outfits osv.

Vi hade ett fys pass på idrotten idag. Det var helt sjukt jobbigt, men nu vet jag vad jag ska träna på för att få upp min kondis. Jag kanske inte berättade att, till och med min hopptränare vill att jag ska ha bättre kondition. Hittade en väldigt bra hemsida om just konditionsträning. Den hittar ni här. Jag tror dock inte att jag kommer lägga ner massor med tid på det. Jag har varken tid och ork till det. Men att köra ett ordentligt pass i veckan måste ju vara bra? Sedan kan man ju försöka att bara jogga en dag i veckan också. Jag får se hur länge det håller. Det är lättare sagt än gjort!

Vi kollade även på grubberevyn idag efter lunch. Massor med bra musik och humor. Synd att jag ska behöva förklaring för att förstå vissa skämt. Men den var sjukt kul iaf. Förresten är det Nattinén i morgon kväll (onsdag) klockan 22.30. Så köp biljetter! Inte för att jag ska gå men(a) Fråga mig inte varför men det blev inte så.. Nu blir det snart Desperate för mig.

Pusss.

sv; Okej, kul? :)

Jag har varit i skolan och sen åkte vi till Mellbystrand :)




Kom ihåg mig?