Jag vill ha kläder..

Hej på er.
Hoppträningen börjar klockan sju så jag ska snart gå ner till stallet och mocka och göra klart allt innan så att jag slipper det sedan.  Det är fint väder idag. Inte jätte varmt, men inga moln "så lång ögat kan nå". 
Sitter emellan åt och kollar in lite kläder igen.. Pengarna räcker verkligen inte för mig just nu. vill ha allt just nu känns det som.  Men Bikini och ett par jeans shorts är ett måste i sommar. Men jag har blivit kär i massa annat också.. *suck*




Från Monki



Kläder från BikBok, jag provade dom här shortsen sist jag var på stan men dom passade inte. Hoppas på att dom finns i rätt storlek nästa gång jag far på stan. jag vill dit nu.
Hittade även massor med snygga bikinisar på den här sidan. Jag vågar dock inte beställa badkläder. Vill hellre prova innan. Näe nu ska jag stoppa ngt i magen innan jag åker till stallet. Ha en bra dag;*

Pusss.

Snyggt, gillar skorna, shortsen och bikboktröjan med tryck :D




Kom ihåg mig?