Hallojsan,

Det visar sig bli en skön dag för mig idag. Tack för det!
Brännboll och kubb "turneringen" var det ända vi gjorde idag och då slutade vi efter lunch. For hem och bytte om och fikade lite sedan cyklade jag till stallet.  Mio var pigg o glad. Jag red typ 45 min eller nått i det fina men blåsiga vädret.
Ikväll slipper jag bygga banan inför tävlingen, mamma far dit ändå så ah jag slipper. Så i kväll ska jag uuut, känns som en evighet sedan jag for ut och var med kompisar. Men nu blir det då Johanna o gänget! Eller jaa, jag vet inte riktigt än men jag hoppas på det! .. Jajuste, skulle ju lägga in bilder från i går. Ser nu att det har blivit nått konstigt så bara några bilder går att se. Här är iaf en  på mig och Elvira.

Vi försöker gå om varandra, gick inte så bra! (a)



Mona o Johanna!

I morron blir det redovisning. Det ska typ bli roligt att kolla på andras. Vissa har typ gjort filmer o dom i våran klass har ju lite speciell humor, haha!. Näe nu tror jag att det är middag på G. Vi hörees!

Pusss.

sv; haha aarå :)

sv; Nää.

Vad ska du göra i helgen? :D

ha en bra kväll :)

sv; yes ;D




Kom ihåg mig?