Tävling.

heejsan!
Sitter vid tvn och kollar på Edwars Scissorhands, så himla söt han är, även fast att han är lite läskig.. Jag hade egentligen tänkt fara ut igen ikväll, men jag orkar verkligen inte. Jag är helt dööd efter tävligen. På tal om den så gick det jätte bra! I LBn var han inte så jätte framme och det blev mest att jag tänkte på att rida runt och tänkte inte på så mkt annat och han var lite lång o så. Men vi kom runt nolla och slutade på en tredje plats. Sedan i LAn så var han mer framme o så, men i omhoppningen dog jag av lite och slutade rida så då stannade han på näst sista och på nått sätt vek han typ av åt höger i stoppet så jag åkte av, smmaaartttt!! landade på fötterna och det blev nästan som en avsittning. Men aajaa. Jag är jätte nöjd för dagen och i morron blir det en till LA. Det var många som var där och fotade så jag hoppas att jag snart får dom. Lägger in dom då. Nu ska jag forstätta kolla på tv. Nu börjar väl förresten Melodifestivalen. Ha en bra kväll.

Pusss.



Kom ihåg mig?