soool

Jag kom just in efter att ha legat i solen i kanske en timma, gick alltså ut så fort jag kom hem efter skolan.
Just nu håller jag på att laga mat. Blir lite tajt om tid idag. Hoppträningen är flyttad till klockan sex och mamma slutar fem. Så jag måste äta nu och sedan fara och göra iordning Mio innan jag åker dit, annars hinner jag inte. Men det är bra ändå att den är flyttad för Johanna ska sova här i kväll så då är jag förhoppningsvis hemma fortare! :) Men det blir nog inga fler inlägg idag. Tänkte iaf berätta om en bok som jag håller läsa just nu. För bra för att dö heter den. Någon som har läst den? Jag har bara hunnit med 70 av 165 sidor. Det jag läser om just nu är att en tjej som heter Stella är jätte mobbad och ska just nu ta livet av sig med en annan kille. Rätt spännande även fast det är hemsk att läsa. Men den verkar bra. Så här står det på baksidan av boken..


Stella lever sitt liv om nätterna, i skydd av mörkret. Hon har sina två råttor och sin dator. Där öppnar sig en fristad, en egen värld. Hon tror att hon väger mer än tre siffror, men vågar inte ställa sig på vågen för att få veta.
I skolan härskar Drottningen Alva som har smulat sönder Stella under lång tid, sakta malt ner henne. Men så händer det något avgörande.
Stella bestämmer sig för att göra allvar av det som hon har tänkt på en längre tid. Försvinna. Glida ut genom dörren. Ta livet av sig.
På nätet träffar hon Joel, som också vill dö. De två bestämmer sig för att bilda en självmordspakt.

Hehe, okej. :D vad ha du för häst?

Vad händer annars då? Kram




Kom ihåg mig?