Sjuk..

Är hemma från skolan idag. Ska precis lägga mig framför tvn och se på Moulin Rougeoch äta "chokladbollar" orkade inte göra några bollar jag är väldigt lat(a)


Jag har sett på den här filmen många gånger förut. Nu var det ett tag sedan. Ville kolla på Twilight men jag kom på att den ligger hemma hos Johanna och jag får inte tag på henne. Men det här blir nog bra.

Här kan du läsa vad filmen handlar om. 

Pusss.

förlåt :( skulle igentligen ta med mig den på skolan idag.. men jag hostar och har sjukt ont i halsen :( förlåt <3

sv: jahaja, sådan hade min kompis förut. ett sto :) som jag lärde mig rida på :) red ut första gången själv på henne utan någon som gick brevid mig :D haha! (=

fin bloooooooggggggg :)

najs blogg hörrudu ;)

sv: :)

vad gör du?

sv: okej, var det bra?

jag kan inte sova :(




Kom ihåg mig?