Sjuk..

Sitter just nu och kollar på Smallville och läser FRIDA.
Jag har blivit förkyld men drog mig ändå till skolan. Skulle bara blivit jobbigt att plugga om till matte provet, som för övrigt var helt sjukt svårt.. Jag hoppas jag klarade det iaf. Tänkte iaf lägga ut några bilder från tävligen. Det kommer fler sedan:)



Han är både sötast och bäst, din Mio :-)

tack så jätte mycket :D

okejokej. jag gjorde matteprov igår, tur att jag blev sjuk idag då istället för igår. jag hatar att vara sjuk när man har prov :P

tack så hjärtligt! 350 kr så de var jätte billiga :D

jaa, jordgubbar är allt fööör gott ;)



åh, grattis. Om du vann? jag är inte så bra på det där med ridtävlningar ;P

tack så mkt:)

gullig & fin blogg du hade med:)

fina hästbilder:D

Kika gärna in i min blogg. http://Mennahs.blogg.se

Den som kommer med den bästa kommentaren kontaktar jag och den personen får som pris 150 kr presentkort på H&M. OBS! glöm inte E-postadressen, lycka till!

http://Mennahs.blogg.se

jadå:D

de kan jue inte va bättre:D

själv?

oh det är lätt... vet du hur man får in ett vanligt? =)

åh vad härliga bilder! saknar ridining ibland.

din blogg är med fin! (:

nee inte speciellt :) ett stort plus är ju att de är otroligt sköna.

varsågod!:)

det är bara bra själv ? (:

sv: tack så jätte mycket.



Hoppas allt är bra med dig

va bra:Dgör du ?

jag tappade lusten helt när mamma och pappa skildes.

21-22 :P

alla ska typ till turkiet ;o

Tack!! :)

Kika gärna in på min blogg=)

härligt! :D

okej :)

e hos min kille:D

kanon, då är det lätt och förklara för dig..inte alls svårt =)



du lägger in hela koden som vanligt... och där det står så här : width="425" height="25" så skall det helt enkelt stå 25 under height, istället för det som står där när du lägger in den... sen är det klart =)

sv; OKej vad härligt. Jo tack det är bara bra ´med mig.

Det är bara bra :)

Hur är det själv? :)

sv: taaack, det var helt underbart där nere! :D har du varit i paris någon gång?

Krya på dig! :)



sv; Tack så mycket! :D

Inte kul att vara sjuk:(

Bra blogg :)

kicka gärna in min blogg(:, jag skriver om mode, om mitt liv, har min egna inne och ute lista och massa annat. Kicka gärna en kommentar och ställ gärna en fråga så svarar jag på den.

http://allinorah.blogg.se

elller hur!

jna

sv; tacktack! =)

jna

sv; jora de bara bra sj? =)

sv: absolut ;)



Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll ;)

sv: tack tack

sött huvud h*n har :) ponny? eller ser den bara liten ut?




Kom ihåg mig?