Måndag.

Ny vecka, det är alltid jobbigt. Men å andra sidan har vi tre veckor kvar till sommar lov. Nu börjar nedräkningen. Jag hoppas den här sommaren inte blir två veckor som förra. Då var resten av sommaren så att det var fint väder till typ 11?, sedan blev det molning.. Det var inte roligt alls! Å just nu är det så det är, men sommaren har inte börjat än så jag hoppas verkligen att det blir en bra sommar. Själv blir jag i storsätt hemma hela sommaren. Det ända är att jag åker iväg och tävlar osv, sedan åker jag kanske till Lycksele några dagar också. Men som sagt, jag hoppas på en riktigt bra sommar så att man kan bli riktigt brun och hinna göra allt som man brukar göra på sommaren!

I morgon har jag matte prov.. Vi skulle ha recentionsprov också, men tackålov blev det flyttat till på måndag. Jag hoppas att jag hinner läsa en en ny bok innan dess. Den jag har läst ut nu har jag inte hängt med alls på. Jag höll nog på med den i 1-2 månader. Det gick snabbt i början och nu i slutet, men i mitten av den vet jag inte vad som hände. Jag blev less på att läsa osv. Så jag vet knappt vad den handlar om.

Johanna är ju i Stockholm den bajsungen! Dom har haft riktig sommarvärme där och, JA jag är aviis. Shoppat har hon gjort också och klipp sig. Tur för mig att jag ska klippa mig på lördag, jag kan lova att det behövs! Jag tror att jag ska gå på stan med Johanna då. Jag har iof inte så mycke pengar. men en bikini är NU. men vart tusan finns den bikinin som jag fantiserar om i mitt huvud? Aja jag hittar nog en till slut. Nu ska jag knarka alvedon och halstabletter för jag tror jag håller på att blir sjuk..

Pusss.

Btw, jag gjorde klart mina vantar på slöjden förra Måndagen, nu är dom hemma.
Inga speciella, riktigt fula egentligen. Men och? jag har inte tänkt använda dom och uppgiften är ju gjord som den ska. Skulle få vg-mvg på dom, så varför göra massa annat på dom? ( haha, jagveet jag är smart )




Kom ihåg mig?