Kväll

Sitter och kollar på Desperate Housewives. Jag for ut och var med kompisar i kväll, så jag spelade in det.
Har typ åkt moppe hela kvällen. Det slutade med att vi for på kvantum och köpte jätte god glass! Tänkte lägga ut lite fina bilder också. nu ska jag fortsätta se DH.
Jag och johanna ( i bilden till vänster) vet att vi är söta!

va bra! :)

sv: ja det är det :)

Härliga bilder, Härlig blogg.

Bea

Bra blogg du har :D

Svar; jaa visst! :)

eller hur :P

godmorgon!

Var så god..kul och kunna hjälpa till =)

fina bilder:)

Sv; Jaa, hehe. Då får väl du läska mig lite med glassen som du köpte igår ;) Vilken köpte du? Eftersom den var så god menar jag :D

sv: Ja tack det är bara bra. Själv då?

sv; Så lite så! :)

Vad gör du? :D



Rösta gärna på mig som veckans blogg här: http://evehedberg.blogg.se/2009/may/rosta-pa-din-favorit.html (A) Jag är nr 5. Det hade varit jätte snällt! :D

svar: tack så mkt :) åh vad kul att du också är från umeå ^^



Kram!

sv: hejhej :D

med mig är allt fint. hur är det själv?

mia

Klart ni är söta! =))

Ja då, de är toppen. :D

Haft en bra dag? Gjort idag? Kram

sv: okej vad härligt :)




Kom ihåg mig?