Kom just in...

..efter att ha ätit god mat ute. Jag ska snart cykla till Johanna och sova över där. I morgon ska jag på stan osv. Så jag lär inte skriva förs jag kommer hem då.

Hur som helst, jag klev upp nio idag och pluggade matte tills jag inte orkade mera. Då åt jag lunch och cyklade sedan till stallet. Mio var jätte pigg idag eftersom att han har skrittat i två dagar. Men det är alltid kul. Sedan fick Mio för första gången gå i samma hage som Tom o Jerry. Från början sprang dom runt och busade och höll på. Men det tog inte låg tid så stod alla och åt, tjockisar allihoop! Men från och med nu kommer han få beta med dom lite varje dag tills vi har satt upp våran sommar hage. Mio var ju inte lite svår fångad när jag skulle byta hage heller! Fick gå tillbaka till stallet och hämta fodret.
Jag tog sedan en promenad nästan ända hem. Jag stannade faktiskt vid ett spår och sprang typ 2 km. Jag var typ död när jag kom hem! Joggade hela och kutade tre uppförs backar. Nu j*vlar ska jag få kondis!..hoppas jag..
Näe nu måste jag skynda mig lite.

Pusss.




Kom ihåg mig?