hoppträning.

Kom just ut ur duschen. Är sjukt trött, vill lägga mig och sova nu. Träningen gick jätte bra. Vi hoppade lite bana och tränade lite tre kombination ( tre hinder, i rad) osv. Vi fick lite regn på oss också.. bara för att jag skrev i det tidigare inlägget " inga moln, så långt ögat kan nå" så fort jag kom ut genom dörren såg jag alla moln. Menmen.. Nu ska jag ta och lägga mig, äntligen fredag i morron!

Fick förresten ett par ridbyxor för någon dag sedan. Fick ridvantar också, men dom försvann idag.. Första gången jag använde dom, duktigt! Aja här är en två bilder på byxorna. Bilderna är tagna från hööks där dom är köpta. 469 kr kostade dom. Ganska dyrt för att vara ridbyxor tycker jag, tur att jag inte betalar.


Pusss.

Sånna har jag :D:D:D

Dom var snyggare än vad jag trodde ;)




Kom ihåg mig?