fairytale

Ja, jag har ju inte uppdaterat så bra nu i slutet, Jag har helt enkelt inte orkat. Igår kollade jag faktiskt på ESC eftersom att jag aldrig orkade fara ut. jag kollade iof inte klart på det. Vid 11 somnade jag med huvudvärk träningsvärk och trött. På tal om träningsvärk. Måste jag träna upp min kondis, det är ju den som är problemet på tävling.. Hur som helst, Som alla vet så vann ju Norge, o jag tycker faktiskt att den var riktigt bra. För er som inte hört den så lägger jag upp den.



haha nu har väl alla lagt upp den på sina bloggar? Jag ska försöka lägga upp bilderna från tävlingen i morron. Hoppas jag hinner det. Men det får lov att gå. Vi är ju förresten lediga torsdag o fredag, sjukt skönt!
Nu ska jag ta och sova.

Pusss.

Hellu söt.

Ville bara säga godnatt ♥

Han är bäst! :D



sv; samma här :)

Detsamma du! :)




Kom ihåg mig?