Go morron.

Hej igen. Går kvällen var riktigt tråkig, halva helgen borta nu juee;/ Dock var det väldigt god mat o så. Dom hade grillart kyckling, älg och rådjur tror jag att det var, tillsammans med sallad och gott bröd,  Jätte gott! Men sedan efter den goda chokladkakan till efterrätt så blev det bara tv. För första gången kände jag bara panik över att inte på komma ut och vara med folket. Men i kväll ska det grillas, om vädret håller osv. Just nu är himlen täckt av moln.. Men annars hittar vi väl på nått annat hoppas jag.

Jag glömde förresten att berätta om våran översvämning på skolan. Det var typ igår eller i förgår som det var ca trettio cm högt vatten nere under aulan där dom har alla kläder och där dom byter om och sånt. Försökte hitta annonsen på vks hemsida men det gick inte så bra.

Just nu sitter jag bara och slappar framför datorn. Ska snart åka och rida med Johanna. Måste kanske få i mig lite lunch också. Ha en bra lördags kväll;*

Pusss.

Vilken fin blogg =)



Vill du ha fler läsare till din blogg? Lämna en kommentar i min blogg så berättar jag hur du ska göra.



Går även bra att skriva en kommentar om du vill att vi lägger till varandra i bloglovin.

SV: TACK. :D din blogg e oxå fin! :)

svar:tack :) Tryck gärna på mina annonser :)

Ja han är riktigt söt :)

Tack.

sv: hehe jag tror nog också att det blir dem ;D

tack desamma

Allt e bra med mig, Med dig dah? :)




Kom ihåg mig?