19 mars.

Faktiskt så gick det bättre idag. Det var ändå stressigt vid lunch tid men så har det nog varit alla dagar bara att jag inte har tänkt på det dom två första dagarna. ( vad gjorde jag då?;o..) Aja, vi åt lunch där idag också, det blev lasagne (stavning?), sallad och melon. Riktigt gott. I morron ska vi få välja vilken lunch vi vill, jag tror jag vet vad jag ska välja redan nu(a) det finns ju så himla mycket gott att välja på. Vi fick baka choklad bollar idag igen. Åtta gånger den vanliga sattsen har jag räknat ut nu. När vi hade slutat så fick vi varsinn, Vi tog så klart dom största! inte så smart alls!, för det första var det gaaanska pinsamt att sitta på bussen själv och äta världes största chokladboll, men inte bara det.. Jag orkade bara halva. Sedan var jag mätt fram till halv tio. Då kunde jag äta lite middag.
Satt och pratade med Johanna en timme också. Vi flummade som vanligt! Vette fan om vi snackade om nånting seriöst?
Aja skit samma!, som vanligt är jag jääättee trött nu. Har aldrig varit så här trött förut som jag har varit dom senaste dagarna. Asså då menar jag inte bara vanligt trött, utan i kroppen och i huvudet. verkligen jäätte trött. haha intressant!. Men jag älskar min säng, känner verkligen taggen för att lägga mig och sova nu.
Sista dagen nu i morron. Ska bli sjuuuuukt skönt med helg sedan. melikeit! Hare bra;*





Pusss. 




Kom ihåg mig?