18 mars.

Asså huvva jag är veeerkligen less nu..
För det första så var det huur mycket som helst idag. Jätte många kom och skulle äta mellan typ tolv och halv två. Så man fick springa med mat och disk fram och tillbaka heela tiden. Man kännde sig verkligen fejkad när man var jätte stressad, trött och hunrig  men ändå verkligen var tvungen att le och vara trevlig mot dom som skulle äta. Till slut när klockan var två så kunde vi äntligen få mat. Men eftersom att det verkar vara som att vi måste äta någon annanstans för att få någon rast så åt vi inte där idag utan vi gick på frasses.. Usch helt ärligt jag gillar inte skräpmat längre.. menmen.

Sedan tänkte jag att jag skulle forstätta med mitt letande efter jackan eller vad man nu kallar den. Men icket, tills vi var på väg tillbaka till Lobbyn. Då ser jag en skyltdocka och baa, Meeh den där var väl snyggg!?!?. Så jag springer in och letar efter den och sedan provar och nu ligger den här hemma. Ganskaaa glad jag blev!!, nu vet jag inte riktigt om jag behåller den. Ska forstätta leta andra men jag gillar den så jag tror jag inte kommer hitta något annat.

Måste tyvärr säga att han som var "kökschef" idag var inte rolig alls... När vi var klara med att typ ha plattat huur många kartonger som helst och klockan var typ tre minuter över fyra.. Näee då skulle vi minsann rensa alla bestick och sedan torka av alla bord inne i köket.. så tjugo över fick vi sluta.. hoppas nu inte att någon jag inte vill kommer hitta min blogg(a) Men under tiden som jag och elvira plockade disk, mosade kartonger, och det där som typ tog 45 min så kollade han på!? vafan är det för stil?.... Tur att dom andra är snälla iaf, för efteråt fick vi glass och cooola och det var inte lite gott just då! Hur som helst vill jag helst inte tillbaka och jobba där nått mer. Men bara så att ni vet, maten/fikat/glassen osv. är jätte god, jag verkligen lovar det. Och dom är inte snåla med portioner där heller! Så om ni ska fika eller äta lunch, ät där! Ajaa nu har jag lagt ner alllllldeles för mycket tid på det här inlägget, jag är så trött så jag vet snart inte om det är en dator eller en kudde jag har i knät.. Men det blir såklart lite bilder från idag.


  



Tog bilden på jackan från Kappahls egna sida eftersom att min kamera på mobilen är säämst!
Den kostade iaf 229 kr. Nu blir det säängen för mig. Har längtat sedan i morse..

Pusss.

"Måste tyvärr säga att han som var "kökschef" idag var inte rolig alls"



Äre Chabbo du menar då lr? ;)




Kom ihåg mig?