Torsdag

Då ligger man här igen, trött efter en lång dag och vill sova med det samma!
Idag var det som tur bara två klasser som var. Skulle egentligen ha stått på banan som flagger men behövdes istället i kiosken. Så det var där jag höll till hela dagen. Lite sådär halv dreglandes över allt godis, hah!
Tävlingarna startade tolv idag och vid fyra for vid hem igen. Jag for då sedan direkt till stallet och följde med Emiley ut och red. Jag ska få rida Candy, hästen som johanna rider egentligen men hon är ju inte hemma så mycket nu i sommar, några gånger. Riktigt kul att få rida igen så här efter en månad, även fast att den här hästen kan vara lite tjurig, men det löste sig! Vi red inte så länge utan väde hem igen rätt snabbt efter en lugn ridtur. Pussade sedan lite på Mio innan jag sedan skyndade mig hem och åt och duschade. Johanna är hemma idag och i morron innan hon sedan åker på konfaläger på lördag.. Jag har iallafall passat på och vara med henne och några fler.

Nej nu ska jag ta och sova, i morron  ska jag upp klockan sju, då är det bara att kliva upp och se glad ut innan det sedan blir tävling heeeela dagen! På kvällen blir det troligtvis ryttarmiddag, alltså en middag då alla tävlingsryttare får komma och äta god mat. så jaa, vi hörs igen efter det! :)'

Justee förresten, jag vann ju veckansblogg hos Emelie,
TACK SÅ MYCKET för att ni röstade på mig, ni är bäst;*




Kom ihåg mig?