nu behöver ni inte ladda ner filmerna!

Om ni inte redan visste detta så tror jag att ni kommer bli jätte glada nu!
Jag har fått höra om en hemsida, som funkar i storsätt likadant som spotofy fast med film!!
Det ända ni behöver göra är att ladda ner ett pogram som gör att ni sedan kan se på filmerna.
Ni behöver inte ladda hem eller något. Det ända som behövs är att söka eller hitta en film via hemsidan och
sedan klicka på play. Enkelt va? Nu vill ni väl så klart veta vad hemsidan heter? tänk om jag inte skulle säga den, innttee snällt! tur att jag är snäll. Klicka här för att komma till sidan, Lycka till! :)

rösta på mig

 

gör du rätt i :D

så lite =)

duktigt av dig :D

fyfan vilket bra tips, tack så hemskt mkt! :D:D

yes =) själv då?

jadp :D

vad göru nu då gumman

sv; jag tänkte att den skulle avslutas på torsdagskväll ;> läs på min blogg om priset :)

Folk blir bara tjockare och tjockare. Vad tycke du om det? :P ♥

SV: Hej hej :D ja tack, det är bara bra, lite trött efter 10 timmars jobb :P haha. sj :)?

Kram

åå tack för tippset :)

Allt bra :) ?

Självförtroende-skolan är uppe nu!! :D ♥

Hej. tittar in=) Fin och bra blogg du har och därför lämnar jag ett avtryck hos dig. Du får gärna besöka mig med!

okej:) jag är ledig från jobbet idag och ska snart krypa ner i sängen igen:) skönt att var ledig ibland:) vad ska du göra idag då? kram

Ida

Yes :)

svar:godmorgon :) Svara gärna på vad du tycker jag ska göra för att förbättra min blogg :)

okej det kan jag väll göra :)

jag röstar:)

http://mariaelisabeths.blogg.se

självklart kan jag det:D

Har ju aldrig läst din blogg så kan ju inte rösta då ;) Men kan alltid börja!

Kolla gærna in mitt senaste inlægg, Chris Brown ber om ursækt offentligt! Skriv gærna en kommentar om vad du tycker. Puss och kram, http://esth.blogg.se

sv: visst kan jag göra det! :D kram

Sv: Hon var riktigt fin i långt, men tycker hon blev tuffare i kort :)

d

Godmorgon!

Vad har du för planer för idag? :)

Röstade på dig för nån sekund sen ;) själv är man rätt så sliten :D men såna smällar får man ta idag.

hur är det med dig?

ah samma här:) har vi varann på blogglovin? kram

jaa!



hur mår du då? :)

ingen fara!



hur lång är du?;P

låter toppen med mig är dte super bra!

händer ikväll då?puss gumman

B&V

Läs gärna vår blogg som handlar om två systrars liv och deras hektiska vardag.

Allt från mode & skönhet till tips i vardagen!



http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se

http://apieceofsisters.blogg.se




Kom ihåg mig?