Lycksele

Kom just in efter att ha legat ute i solen hela dagen. Ska strax hoppa in i duschen, tänkte bara lägga ut bilderna från Lycksele. Det blev inte av igår, jag var helt enkelt för trött för det då.

Det här är Johannas bilder från djurparken!



hahah, jag fick gratis ponnyridning! ( nejnej jag har inte ridit sedan jag var liten inte)

Sedan dog Johannas kamera så då fick vi andvända min dåliga..

Grejen till vänster var inte liite läskig!


Senare på kvällen så laddade vi batteriet och tog en promenad.
Efter att ha gått genom en skog så hamnade vi på en lååång sandstrand och började gå vid vattnet.


Måste säga att stället var lite läskigt, såg helt orört ut!

När vi sedan tyckte att vi hade följt stranden länge ( en timma) så började vi gå uppåt mot skogen igen.
När vi sedan kommit upp visade det sig att vi hade hamnat på travbanan, om man går dit snabbaste vägen från stugan vi bodde i, så tog det tio  min. Ganska skrattretande, vi som trodde att vi skulle hamna på något kul ställe.


Johanna: Är det bara jag eller är det där en kanin?
Jag: haha näee vart då? ( jag kollar runt, men ser inget)
Johanna: Joo, men däär!
Jag: (fortsätter letar).. Meeeh, det är ju en hare!!
hahah!!


Aja, nu ska jag hoppa in i duschen. I kväll ska jag följa med resten av familjen på middag hos några.
Har ändå inget bättre för mig, Vad ska ni göra i kväll? :)

åh, vilka sööta djur ;p :)

vad händer i helgen då? :)

sv: okej :)

ja, jag ska till ulvön :)



Söta bilder, ska också till lyksele snart och fota alla djuren. :)



Haft en bra dag?

kramar

Sv: tacktack :)

sv jaha, fått nån färg (: ?

inegnting, har fixat masssa saker :D

okey, men de låter härligt! ja har haft besök av familjen,shoppat o jobbat :) underbara bilder!

tack så mkt för din fråga i fråågestunden:)

Säger till när svaren är uppe! kram =)

svar:godmorgon :) Allt bra :)?

jag ska lyssna och kolla när min morbror uppträder :)




Kom ihåg mig?