inge mer "äta ihjäl sig"

Har varit i stallet några timmar idag och smörjt upp allt läder dvs sadel, alla träns, skor osvosv! Tvättade även alla bett och stigbyglar. Det tog ett tag innan jag blev klar. Har såklart pussat och borstat Mio också. Han är nog inte så glad på mig just nu..
( bilden är från igår kväll)

Han har fått en grimma som gör att han inte kan äta så mycket. Det är ett hål i botten så att han ska få i sig lite gräs. Problemet är att det verkar som att han inte får i sig något alls.. Så han har fått stått utan den idag en stund. Måste nog göra ett större hål så att han kan äta. Men annars är det en jätte smart sak. Ponnysar ska ju alltid äta ihjäl sig och bli tjocka. Så nu ska det bli ändring på det!
Måste erkänna att det ser verkligen hemskt ut. Men det är det bästa för honom själv, så slipper man banta så hårt, : )

Jaaoo =)

Vad har ni för väder idag ? =)

händer ikväll ? :D

TACK!!! du med, dom på din header eller vad det nu heter är as fina!!!!! ;);)

funderar på att kolla på en film

JT

okej trvligt:)

Okeej,,

jo typ samma.. inget riktigt ''sommar'' väder

kanske.. =/

SV: okejokej :)!

kram

Åh, tack så mycket :) nu blev jag glad (: <3

Sv: Va? ;O Det är ju jättefina bilder tycker jag (:

Hihi :) händer ikväll då :) <3

har du nåra filmtips gumman

fin blogg du hade:)

JT

skönt:)

ska jag gå in och kolla :D

ska gå in och kolla

sv; haha, okej (((:

Hur äre med dig idag då? =)

Hm, typ samma :) kanske bara ta det lugnt.

sv: okej :)

de var jötte fina bilder endå :)

en massa bra tips ju :D

Okej :) <3 några sommarplaner då (:

Faktiskt inte :) <3

:) haft en bra helg? kram

the migthy

Menar du på bio eller på film? <3

okej va bra, samma här, allt bra med dej då ?kram

jsute rember the titans är sjukt bra :D

Har du sett she's the man, the holiday :)

svar: Jag har en storhäst, han finns på bilder i bloggen. Det är en åttaåring som vi har köpt i Tyskland :)

Jo det är bara bra =)

Haft en bra helg? =)

Så lite så :) ska du se någon (:

ha en bra kväll nu :D

jätte fin header :)

svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! Din är också jättefin ju!

allt bra med dig? =)

kolla gärna in min blogg :D

Hej! Söt blogg =)

Kika gärna in min bloppis där du kan hitta kläder från bla nelly.se, stylebystars.se, forever21.com.

Oanvända och använda! Lycka till. Kram /

http://sbloppis.blogg.se/

Ida

Jag har jobbat hela söndagen och är hemma nu iaf :) Ska mysa med min pojkvän som kommer hem om ca 30 min.

a

sv för att jag jobbar hela dagarn a.

Hej hej!

Allt bra med dig?

Vi har frågestund i vår blogg ställ gärna nån fråga, då skulle vi bli jätteglada :D

SV: jaop:):)



jag tänkte bara påminna dig om fototävlingen som jag har, skicka in ditt bästa sommarfoto till [email protected] !

KRAM

hejsan !

du är en av finalisterna i min veckansblogg-tävling!

Passa på att fixa några röster! ;>

haha ja de små ponnysarna brukar ju ha den förmågan att bli lite runda om magen ;) http://heleeenaaaa.blogg.se




Kom ihåg mig?