i want you to come home..

Har legat ute och solat hela dagen idag och bara tagit det lugnt. Har just tagit en dusch och sitter och funderar på vad jag ska jag hitta på ikväll. Innan det verkar det som jag ska äta tacos, mums! Tror iallafall att jag ska ut ikväll, men jag vet inte säkert ännu, det var ju ett tag sedan nu. Har inte riktigt orkat och velat. Allt känns helt plötsligt så otroligt tråkigt utan min Johanna, kom hem nu och staanna!!..

Har inte så mycket att säga. Jag har förresten beställt en ny säng!! Det jobbiga är att den inte kommer fören nästa månad.. Jag behöver verkligen en ny säng nu! jag får ju så jäkla ont i ryggen av den jag har nu. För er som har undrat varför jag alltid kliver upp vid nio tiden. Så är en av anledningarna att jag får mer ont ju längre jag ligger plus att jag tycker om att ta vara på dagarna! Men sedan är det inte helt sant att jag alltid kliver upp vid nio.  det beror på när jag har gått i säng också, men idag klev jag upp tio t ex , heh!
Näe nu ska jag gå. Ha en bra sommarkväll!;*

svar:godeftermiddag :)

nja, inte så jättebra.. sj då? kram

sv: Va bra! :)

JT

Låter bra det !:)

Härligt! =)

Jaha,, händer idag då? =)

Sv:

Bexx är i Turkiet just nu ;) Så jag (Sara, Bexxs kompis) kommer att blogga på hennes blogg et tag nu men du får gärna kolla in bloggen ändå =D

Puss och Kram<3

Sv:

Hej hej!

Japp, allting bra med mej =) Själv då?<3

Rösta gärna på Bexx som veckans blogg! http://rarflicka.blogg.se/

Hon är nummer 3 :)

Okej =)

Vet inte riktigt, kanske

fara ut ett tag =)

åh jag vill också sola!!

JT

Ingenting alls själv då?

läs längre ner i bloggen så ser du.. kram

Jaoop , =)

Har du hittat på idag då? =)

härligthärligt, vad händer ikväll då?

sv; skriv helst i inlägget där jag skrev om tävlingen att du anmäler dig ;>

Vilken jättefin blogg du har! :)

så bra :)

Ida

Allt är bra med mig, själv då?

Hihi vad bra :) kan du rösta på mig i en tävling? <3

Jag har en frågestund på min blogg,fråga gärna en eller flera frågor!:) Frågestunden avslutas imorgon 22.00!Hoppas du haft en bra dag :)

åh gott med tacos:) Hur blev kvällen då..gjort nåt skoj?

Sv: Hej hej :) Ja tack, det är bara bra, sj :)?

vad skönt att ligga och sooola :D hade nskat jag ocks han med det

gäärligt att vara i solen :D

sovit gott gumman ?=)




Kom ihåg mig?