Hejsan!

Jag for på fortet saken med Mickis.Det var faktiskt rätt kul, och gissa vems lag som vann? joo mitt!
Fick veta idag också att jag ska åka och måla väggar ( eller ngt) i morgon. Från klockan 8 - 4 shiiit vad länge tänkte jag först, men vafan det är en dag. det är ju värt det! det är ändå pissväder.
Har ni något sommar jobb eller liknande?


Nu ska jag ta och sova, men innan så måste jag berätta att jag är med i en ny veckans blogg tävling.
Jag är nummer 7 och ni får jätte gärna rösta på mig!
här är länken: klicka (<klicka) jag ska fixa så att man ser texten i morgon, men det går som sagt att trycka ändå!

SV: jaha okej:D

jag röstade på dig!:D



Rösta jätte gärna på mig här :D

http://poopi.blogg.se/ jag är nr:3 så vore hur snällt som helst!:D

Kram,

svar: Förlåt för segt svar, har inte riktigt haft tillgång till internet för än nu.. men svar på din fråga. När det regnar och du inte har något att göra kan du kanske lägga dig i badet med lugn musik? Smörja in kroppen, måla naglarna och sånt. Belöna dig själv med lite behandling. Orkar du inte det kanske du ska sätta på en film tillsammans med nån du tycker om? Det är mysigt när regndropparna slår mot alla fönsterrutor i huset! Haha men nu är inte jag så grym på att ge tips på vad man ska göra.. men hoppas det dög :) Ha en bra tisdag

hehe ja enam hemma är segt.. ja brukar ligga i soffan haha;D alt bra idag?

Börjar en frågastund just nu och du kan fråga vad du vill, och jag vill att du ska veta att jag svarar på allting, även fast dom är skit pinsamma...



(eller vi får väll se)

Hej, sovit gott ? ^^

vad ska du hitta på idag ? ♥

Hehe.. är lite för liten för sommarjobb, men om jag hade kunnat haft hade jag sommarjobbat ;)



Du får jättegärna ställa några frågor i min frågestund som jag har nu!

härligt! :)

fin blogg:)

Jag har röstat på däy :D




Kom ihåg mig?