God morgon!

Sitter just nu och äter lunch ute på våran baksida. När jag vaknade var det ett enda stort moln på himlen fast 20grader, men vid tio sprack det upp och nu finns det inte moln alls. Det är jätte varmt och skönt, skulle vilja bada men jag ska på stan senare idag med mamma och kolla på jeans igen. Hoppas verkligen att jag hittar ett par nu! =) Om jag kommer ihåg så ska jag låna en bok också.
På Söndag ska jag troligtvis till Norrbyskär och hälsa på Johanna på sin konfa, så jag måste kolla upp med tider osv.
Jag har inte så mycket mer att säga, nu får ni hålla tummarna för att jag hittar mig ett par snygga jeans.
Ha det bäst i värmen!;*
Jag bjuder på en härlig sommar låt också!



The feeling - I love it when you call.

SV:

hihi jag vet faktiskt inte, har vart hos mormor sjävl?:<93

allt e bra jao :) sj?




Kom ihåg mig?