förlåt

Jag hinner knappt  skriva nu. Jag har lovat att följa med på släkt träff och vi ska fara om en halv timma. Är osminkat och inte alls klar att fara. Men jag skriver mer i ikväll! Fortsätt gärna kommentera i förra inlägger
(vad ska jag göra för att bloggen ska bli roligare att läsa)

sv. varför stressad ?:)

Kul med släktträff :D

*Ta chansen att kunna bli en sommarfinalist i min blogg! Desto mer du kommenterar desto större blir din chans! Så om du vill kunna synas lite mer, ta chansen! Så är du med? :D*

sv: jodå, allt är bra med mig! med dig? (:

ok:) vart röstade man nu igen då?

Det låter som om du inte gillar det ;/

Det är ju jätte kul att träffa sin släkt :)

sv : ååh gud va gulligt, tävlar du mycket ?:))

Jadå, allt är fint :) själv?

hehe okej,vad blire idag då? kram

Man ska skriva när man känner för det..

Hihi okej :) har hänt idag då.

det har blivit en liten andring i tävlingen, gå in här för att läsa mer :) --> http://eileme.blogg.se/2009/july/pic-today.html#comment



HA EN BRA DAG ! K R A M E N

hoppas du har kul, själv hatar jag släkt träffar xD! Tack så mycket ;)

lugnt :))

men herregud vad fin blogg,

as fin huvudbild

men släktträff är väl kul: D

Sv: Så nu har jag röstat på dig:)

Ha en bra kväll

KRAM

Hejsan! Jag kommer inte in på min gamla blogg så finn så denna istället, min gamla blogg är: www.princessofsweden.dagbok.org / Kram ida

sv: okej, så bra! :)

ja då, själv?:)

sv; din blogg är redan rolig!!!

japp, allt är super!!

själv då? ;>

svara gärna på dagens fråga i min blogg :)

THATS RIGHT ! ;)

<3




Kom ihåg mig?