Läskiga Drömmar...

Godmorron.
Jag vaknade för kanske en halv timma sedan. Har bara hunnit äta frukost och sitter nu här och latar mig.
Men jag börjar faktisk bli lite rädd för mig själv. Två dagar i rad har jag drömmt två läskiga drömmar.

Igår natt så drömmde jag
att det var en kille som inte ville leva längre. Han ville då att en annan kille skulle skjuta honom.Men killen började grina och for därifrån. Efter det så tog "emokillen" (bara för att kunna kalla dom nått) och sprang upp i badrummet, inget fattade varför, tills jag kom på att det fanns en rakhyvel där och att han förmodligen hade tänkt ta livet av sig själv. Så jag kutade upp och försökte ta mig in, men det var för sent. Nu kommer jag inte ihåg om han hade hunnit dö eller om han bara hade skärt sig, men det var iallafall blod över allt. För när sedan min lillebror ville gå in dit och jag inte var beredd så fick han sig en chock när han kom in..

Nu inatt så drömde jag förs att jag stod på en tåg bana och lyssnade musik. när jag sedan kände att allt blev jätte varmt och alla började skrika. Jag stod då brevid en soptunna som något hade lagt ner en bomb i. Där stod jag då som ett svart dött spöke, och jag tror att alla andra såg mig som död..
Jag vaknade då och var rädd och det känndes läskigt att somna om, men tillslut somnar jag om. Gissa vad som händer då?.... Jo jag drömmer exakt samma dröm igen, så det tog ett bra tag innan jag kännde mig trygg igen och kunde somna.

Men då hade jag en till dröm samma natt. Det var då så att jag hade en långhårig hund som behövdes klippas. Så jag och någon fler skulle göra det. Vi knöt då fast honom i typ en sån här telefonkiosk,eller vad det nu heter. Men av någon anlednig så satte vi oss bevid på en bänk och pratade, då det kom en varg!! Vi vart liv rädda och jag ville ju såklart akta min hund, men min kompis sa att då kommer vargen äta upp oss också. Så min lilla hund fick stå kvar där. När vargen upptäckte hunden så bråkade dom inte länge innan vargen vann och åt upp min hund...

Så nu vill jag veta, varför drömmer jag så otroligt hemska drömmar? Varg och hund drömmen har jag dessutom drömmt förut fast för ganska länge sedan.. Men det är inte roligt alls, ska jag ens våga sova inatt?

godmorgon allt bra me dig

Sv, tack, detsamma :)

Kramar

sv. tack detsamma :)

hur är det med dig då?

sv: Men godmorgon på dig själv! :) Ha en kanondag du med. Kram ♥

sv: tack detsamma :)

sv. godmorgon godmorgn:D

Godmorgon!

Jo tack desamma :D

Kram

M

sv. detsamma :)

sv: Tack detsamma :)

Sv: Goood morgon! =) Tack detsamma!

Z

Godmorgongodmorgon :)

Tack, detsamma!



- usch vilka hemska drömmar :O Jag drömmer aldrig om sånt, hände bara när ja var 10 år typ. Fast kanske händer då & då nu också..

Tack önskar detsamma. =) Allt bra? =)



Rösta på mig i veckans blogg har nr 4!



Rösta här http://ruckis.blogg.se/2009/july/utkast-httperikavikstrombloggse-http.html#comment

kram

sv; hehe godmorgon gumman:)

detsamma! KRAM<3

Tack vännen :) Joo då de har väl vart en trevlig morgon segat en hel del fast även fått massor gjort städat och vart på banken^^ Hoppas du haft en bra morgon ^^

tack detsamma sötnos! :)

re: godmorgon! hoppas du får en bra dag med! :)

får säga god förmiddag ;d och tack detsamma!

åå tack detsamma. hoppas du också får en bra dag :)

Sv; Tack detsamma du! :)

Vad händer hos dig idag då?

KRAM

sv: tack desamma :)

HejHej. Tack så mycket, jag säger detsamma och önskar även dig en trevlig Fredag :) Kram

SVAR: Tack det samma! :) Allt bra med dig idag då?

Sv: Det är bara bra sj? :D

Sv, bara fint här, hur är det med dej?

Kram

jo det kan man säga! :D

sv: ja det är bara bra tack :) hur är det själv?

sv härligt :) med mig också!

jättefin design (:

Okejokej :) Va bra :D

M

sv. funkar, sj?

jo det är bara bra själv ? :)

sv. tack :)

har sommaren varit bra då? (:

bara bra med mig :D

jaa ;d allt är finemang! själv?

SVAR: Härligt! jodå det är bara fint med mig, vad gör du då? :)

vad gulligt. :) tackdetsamma" :D

sv: vilken tur! :)

Adå, det är jätte bra. Hur är det själv? Kram

det är bara bra tack! själv också? :D

sv. jadå, den har varit bra :)

vad ska du göra ikväll då?

ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D

Hihi ja, allt är bra :) du själv?

härligt! :)

pratar i tele D:

Typ vara lite social med folket som är på besök haha sj då??

sv: vara med vänner du då? :)

sv. okej, jag ska mysa framför teven :)

SVAR: Sitter oc hsvarar på kommentarer jag med ;)

Vad bra :) ska vi följa varandra :)

då säger jag god kväll :D <3

frågestund på bloggen, så ta en titt och ställ en fråga om du är nyfiken! (:

PUSS.

Tack så mycket, vad gulligt av dig, hur är det med dig då?

M

sv. jag vet inte, det är väll både och tror jag,

skönt att det är bra :)

Ida

sv: Tack detsamma. Men nu blir det väl God eftermiddag XP Men ha en bra kväll iaf :)

Allt bra?

jättesööt blogg :)

följ gärna min blog med bloglovin :) hihi

kram

Sv: så bra vad gör du? :P

nej då en kompis bara (A)

Okej va trevligt :D

re: hehe jo de e bra :) Sj?

Okej, jag lägger till dig med :)

Sv: oekj svarar på kommentarer :)

sv: vad roligt! :)

tack detsamma! hoppas du haft en bra dag =)

Ida

sv: Jo det är toppen (y) :) Har du gjort idag då?

ja :) allt är bra, själv?

sv: åh tack :D detsamma <33

härligt härligt! ;D

Sv : hahahah tack detsamma sötnos! :D allt bra med dig?

sv: träffa några kompisar :) själv då?

Sv; Oh okej, vad roligt med kusinerna :)

Jag har varit på bio med min kusin :D

KRAM

Jätte fin blogg du har!

Haft en bra dag? :P



Anmäl gärna dig till månadens blogg!!

fin blogg :) hur e läget?

Heej, Kommentera gärna vilken outfit du gillat mest.

På det senaste inlägget på min blogg :D

hejsanhejsan! :)



min dag har varit hur bra som helst änsålänge, har din varit detsamma? :) kram!

sv; vsg gumman:)

jorrå de är rätt bra:) sj?

KRAM<3

DET ÄR BRA MED MIG MED, :D , HÄNDER IKVÄLL DÅ? (;

härligt att det är bra med dig söt! =) samma här, nu när värken lagt sig lite. kram o puss

du får gärna rösta på veckans blogg. på min blogg :)

http://emeliennygreen.blogg.se/2009/july/dom-forsta-finalisterna-i-tavlngen-vecka-1.html#comment

javisst så gör vi :) lägger till dig nu, kram :)

Ida

Hoppas du också har en bra fredag!

jag lägger till dig nu :)

kram

hoppas du också haft en bra dag!

sv: Jo det är bara bra :)

Sj?

Sv: Jarå, själv? =)

sv; Tack desamma :)

sv; Härligt! :D

men gud va sjuka drömmar! jag har hört att om rummet är varmt så drömmer man mer mardrömmar.. så försök ha svalare inatt? :P

fin blogg :)

hur är det?

Hej vännen, jag har en victoria´s secret utlottning på min blogg, kika gärna in, Kram minnie :)

auw så bra! :)

har du några planer för morgondagen? :)

sv. ah de är bara bra :D med dej då?

okej, du kommer säkert på något. :)

jag ska ner till stan en snabb sväng för att se om jag hittar något nytt att fylla garderoben med sen blir det antagligen partaj lite senare. :)

åh vad jobbigt att drömma marddrömmar varje natt! när jag har drömt det 1 natt t.ex, så har jag svårt för att somna i typ en vecka. måste hela tiden kolla mot dörren och se ifall ngn läskig person kommer in. Jag har även en förmåga att drömma om kineser, helt sjukt! haha.




Kom ihåg mig?