Changeling

Har förresten kollat på den här filmen idag. Changeling heter den och är en sann historia, om hur en 9-årig pojke försvinner spårlöst. Efter fem månader får mamman (Angelina Jolie) till pojken, ett samtal om att hennes pojke är återfunnen. När hon kommer till tågstationen visar det sig att det inte alls stämmer. Det är inte hennes barn, utan någon annans som säger att han är hennes. Mamman måste nu bevisa att det inte är hennes barn så att dom kan fortsätta leta efter hennes lilla Walter. Men poliserna vägrar tro henne och skickar henne istället på psykhem...
Otroligt bra film enligt mig, här har ni även trailern.

härligt! den filmen vill ja med se!

SV: tack:)



skulle du vilja rösta på min blogg i veckans blogg ? om du vill det klicka här http://beccibabe.blogg.se/2009/july/vem-blir-veckans-blogg-rosta.html#comment

och skriv nummer 6 i en komentar :) KRAM

SV: tack :D

kram

Hej på dig!

Jodå det är bara bra med mig :) självdå?

Kram

Allt är bra med mig. :)

Själv då ♥



Vilken fin blogg du har.

Den där filmen verkar bra :)

fin blogg :)

Allt är så bra det kan vara så här mitt i graviditeten, hur är det själv tjejen?



Kram L

den verkar bra :)

har frågestund i det senaste inlägget!

fråga på bara! :D

Det är bara bra, själv? :)



Skulle du kunna rösta på mig i en tävling? Skulle vara väldigt gulligt :) <3

svar:godeftermiddag :)

jodå allt bra med mig, sj?

Jodå de e bara bra med mig :) hur e det själv :)?

sv: Skönt :)

Idag har jag inte gjort något speciellt hittills, vi får se vad som händer senare :) du då?

JT

Hej !

Jo tack det är bra. Hur är det själv?:)

Kram !

sv: Va skönt :) Jaha okej...bjud över någon kompis och ha en mysig filmkväll eller något? :)

Jodå, allt är bara bra =)

Själv då? =)

SV;

hejsan! allt är super!

du då?



btw, anmäl dig till min veckansblogg-tävling? ;>




Kom ihåg mig?