Bilderna!

Här kommer sundsvalls bilder, tagna av Johanna! ( hjälp mig, varför ser man inte länken?.. den går att trycka på)









Nu ska jag hoppa isäng, har ju hållt igång sedan åtta i morse.
Sov så gott;*

man ska typ kunna ändra färg på länken.. nu har du nog samma färg som din bakgrund.. kommer inte riktigt ihåg hur man gjorde, men på designadinblogg.se kanske det finns hjälp =)

sv; härligt :)

i

härliga bilder ! :)

mysiga bilder :)



härligt! jodå min helg har varit bra, var ut på krogen i fredags sen i lördags och igår tog jag det bara lugnt hemma :) kram

sv: härliga bilder :D

hur får du dom så bra ihop där ? :)

mind ag ahr också varit bra än s länge ;)

hur gammal e du?

okej ;) jag är fjorton <3

Jättefin blogg! :)

Jag har frågestund på min blogg, ställ GÄRNA många frågor.. roligt och svara på dom! (a) :)

sv: okej för det var sjukt snyggt! :D

sv. det kan jag tänka mej :D

Hej, undra om du skulle kunna kolla in min blogg, senaste inlägget, vet du ngt kul dataspel man kan inskaffa? :)



http://sannerfeldt.blogg.se

http://sannerfeldt.blogg.se

http://sannerfeldt.blogg.se



fina bilder btw!

sv: passa på med sånt man inte får göra haha nej men jag vene :)

sv: man kan ju alltid ta kort ute efter som det är fint när det regnat. men kan sitta vid datan ta och städa passa på att se tv :)

Fina bilder. :]

du kan nog inte trycka på länken eftersom den har samma färg som din bakgrundsfärg. men det åtgärdar du med dessa koder



*a { color: #?;}

a:hover { color: #?;}*



din sådan kod kan vara längre också!



som finns under denna kod

*body {

margin: 0px;

padding:0px;

background: #cccccc;

}*




Kom ihåg mig?