atg

Klev upp jätte tidigt i morse och tog en promenad innan vi sedan for med Mio till atg, alltså vetrinären.
Det här var ett återbesök, vi var ju där för tre veckor sedan och behandlade honom i benen. Det visade sig nu att hans vänstra fram inte vill bli bra.. Så om lite mer än två veckor måste vi tillbaka dit igen, och då får jag veta om det blir någon mer hoppning över huvudtaget.. Han är ju femton år.. älsklingen min! Jag vill inte att det ska vara över ännu, eller helt över kommer det inte vara, så illa är det inte. Men visar det sig att han fortfarande är halt nästa återbesök så är det förmodligen ett tecken på att hans framknä inte kommer hålla längre. Jag vill inte säga så, men så är det...


Mio min älskade vän, det får inte vara över.. vi har inte tävlat klart än.. bäbiis!

;(

Hur är det med hästen? :)




Kom ihåg mig?