åhh!



Åhh! .. Hade just bestämmt mig för att se på OC (världens bästa tvserie) . Så funkar den såklart inte..
Nu ger jag upp och går upp och städar mitt rum, det behövs alltid!
Ska troligtvis vara med Mickis ikväll. det var riktigt länge sedan nu. Vi vet inte vad vi ska göra ännu, men kanske ska vi till fortet på Megazone, det blir säkert kul!=)

Dagens mest spelade låt, Savior av skillet. Typ bästa bandet just nu. tack johanna för att du tipsade! =)

va jobbigt!



jag måste fixa nått o äta :D

sv: hehe vad göru? :D

gotland :)

du då?

Hej, jag undrade om du ville hjälpa men en ny frågestund... veckans blogg, designutlottning, eller så kanske du har nåt annat tips på tävling eller liknande? skulle uppskattas om du svara =)



Den som kommer upp med bästa resultatet får en läkning!



tack, ha en bra dag :)

så lite så¨, jaha hehe okej:)

Jag skulle var jätteglad om du kunde gå in och rösta på mig på julias blogg, jag är nummer 4:)



http://juliaee.blogg.se/2009/july/final-i-veckans-blogg-v-27-1.html



tack på förhand !:D

lugnt ;)

sv: chillar och så ;D

Tack så mycket =)

sv: yes :D

Vinnaren i min veckans blogg har blivit framröstad nu, går in och kolla om det var du som vann :)

vad har du för dig?

aaw, tack så jättemycket:)

sv: okej (:

Sv: haha a jo de förstår jag! har du ens varit i göteborg människa?:O

OC är ju bäst !!

aa de fint med mig :)

själv då?

du kan baka muffins xD

Hej!



Under min frågestund i min blogg igår så frågade många vad jag tycker om bloggar som BLONDINBELLA, KENZA, KISSIE och STINALEE.



Kolla in svaren på den frågan och många fler NU!



Kolla även gärna in inlägget om allt blogg bråk som förekommer just nu!



— >www.sandracarlsson.blogspot.com

sv; Jaa, själv? :)

sv; Kolla på film eller sitta vid datorn eller något? :P

synd :/

sv; Hehe :D

funkar väl, är ba fett sjuuk :( själv?;d

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=mettew

sv; tyvärr så vet jag inte heller något fantasifullt som man kan göra haha..

Din blogg är uttagen på "veckans blogg" i min blogg. Kika in.

jag är trött!

Hej igen tjejen :) rösta på dig i bloggtävlingen, lycka till! (Y)

det är bra ;)

jag med :)




Kom ihåg mig?