26 Jan.

Vanlig dag idag på skolan. Började med att sticka vantar... Vi är måste antingen sticka det eller sockar. Tog hem dom så att jag kan blir klar med dom. Vill börja göra något annat än det.
Efter skolan så for jag till Stallet. och gisssavad? joo, idag så har jag haft ponnyn i ett helt år. Det är länge men det känns verkligen inte så. Tiden går verkligen fort när man har roligt!:) Vi har hunnit med så mycket tillsammans. Alla tävlingar/träningar. Sommaren med bad och vintern med tolkning och allt annat. Han fick några extra morötter och en grimma! :) Har inte så mycket att skriva om idag annars. Lägger ut lite bilder på Mio, min Mio.

Dom tog budet! :D kanske får hämta han i helgen om han besiktas så snart som möjligt! :D

ngt glad man är nu :D!!!

GRattis (=



Btw man behöver inte sticka vantar elr sockar man kan stick något annat oxå. Jolinn ex hon stickar jju en tröja. så man behöver verkligen inte bara sticka det ;)

Sööt Ponnii :D




Kom ihåg mig?