22 Jan.

Kortare dag idag!. Jag och Elvira fick sluta klockan ett!. Vi skulle ha slutat 14.10 Idrotten var sista lektionen. Men då hade båda vi glömt kläder, vilket inte var så bra men så går det om man har bråttom på morgonen. Läraren tyckte att vi skulle ta en promenad istället, Så vi gick hem! :)  Redovisningen och engelskan gick bra ändå. På engelskan så hade vi vikarie så han gjorde inget riktigt förhör på glosorna och redovisningen vet jag inte riktigt vad jag ska säga om. Läste direkt från papperet vilket man inte ska. men so? alla andra gjorde inte de :].. 

Hela min dator har börjat sega ihop sig. Tror jag måste ta be far min fixa den, sånt kan inte jag med!
Nu skriker min mage på mat. 
Men här är en bild som min käre vän Elvira ritade på vikarien! ;)


Det värsta är att den är lik! 

Pusss. 

Haha, jag visste det! kass!!




Kom ihåg mig?