20 Jan

Kom nästan nyss hem från Johanna. Så jag for dit iallafall. Vi gjorde inte mycket alls men det var roligt ändå!:)
Igår gick Shell i konkurs så exakt alla for dit idag för att dom hade 70% på ALLT. Det var typ sjukt. Köpte massa godis en fanta och två choklad saker för 25spänn, Sedan for jag även dit påväg till Johanna och köpte massor med tuggummin så nu har jag verkligen så att det räcker. Jaja bröt mitt ända nyårs löfte, Att jag inte skulle äta godis på vardagarna. Men det här var ju lite speciellt. Men jag ångrar mig ändå för jag har så ont magen att det inte blir någon middag för mig och det är VERKLIGEN inte bra!
Idotten var inte så lyckat heller. Jag och Elvira var för engåns skull taggade på skridskor. Så vi tog på oss ordentligt med kläder men när vi kom ut så sa alla - Nej det blir inget av, vi ska ta en promenad ist. Så då skulle vi gå in och lämna påsarna i skåpet men när vi kom ut efter det så var alla borta? Så det blev ingen idrott alls.

Kanske att jag är liiiite sen. men jag laddade hem nya msn igår. iloveit!
Mamma tog Mio idag så därför så ska jag hinna med lite annat. Ska plugga lite, kolla på tv och bara ta det lungt!:) Det känns jätte skönt! Aja ska ta och sätta mig och plugga på engång så att jag kan bli klar:),
Pusss.

HAHA, synd Elin, SYND!




Kom ihåg mig?