12 Jan.

Att det är måndag idag känns ju mindre roligt då man har hela skolveckan kvar tills helg, men det ska nog gå bra. Jag måste verkligen skärpa mig i skolan med själva plugget. Det är ju ändå bara 1 ½ år kvar innan jag ska välja gymnasium.

For ju som alla andra dagar till stallet efter skolan. Det var grymt tråkigt att rida idag när det är det här vädret ( plus grader och is i backen) Det går ju som inte att göra så mycket. Sedan blir det mörkare också så man ser inte så mycket. Men för att säga något roligt så har jag snart haft lilla Mio i ett år! Är verkligen nöjd över honom och allt går som det ska. Han har också blivit riktigt duktig på att stå stilla, och går brevid en lös till hagen osv! :) Det blir dock lite skillnad när det är folk i stallet då han försöker tigga godis ;) Men nu ska jag inte prata mer om honom. Utan som jag sa igår så är det ju gratis träning hela veckan på träningsverkstan i stan. Ska träna med Elvira tre gånger den här veckan om inte planen ändras. Sedan kommer nog iallafall jag och förmodligen Elvira köpa ett kort där så då blir det att fortsätta träna framöver! :) Det kan nog vara rätt bra med lite annat än bara ridningen.

Nej nu ska jag kolla lite på "Guldbaggen 2009"
Pusss

jag hinner inte idag.. ska feer å soola (=

<3




Kom ihåg mig?