8 Feb.

Hej igen! =)
Sitter och kollar på Beck, riktigt spännade!
Halv fyra ungefär så for vi iväg till stallet. Mio fick stå inne från klockan två idag. Han stod bara och skakade ute.. Så när vi kom dit så packade vi in alla grejer i bilen. Sedan körde mamma upp till transporten. Den var inte lätt att få loss.. all jävla (ursäkta) snö är baraa ivägen, men nu känns det som att det börjar lugna sig,  peppar peppar.  Så sedan kunde jag gå upp och lasta in ponnyn.   
Hoppträningen gick bra!, Nu var det ju typ tre månader sedan sist. Det känns nästan som att man hade glömmt bort hur man gör. Men i slutet gick bra!
Sedan på hemvägen Fick mamma åter igen skotta för att komma loss med transporten. Tänk egentligen vad föräldrar gör för sina barn.. Det är verkligen något alla borde tänka på!.
Klockan nio var jag iaf hemma till middagen.  Bättre sent än aldrig ^^

Sorry för att jag inte höll vad jag lovade. För när jag skaffade den här bloggen så sa jag att det här inte fick bli en häst blogg. Inte för att det är det. Men halva mitt liv består av hästar så ni får så ut med att skolan och hästar är det som händer för mig på dagarna. Plus massa annat också såklart. :)

Nuu är Beck slut så jag ska ta och hoppa isäng!. är gryymt trött. Jag är verkligen inte taggad för skola i morron.. Men det är ju något man måste.. Ha en bra vecka!

Pusss.



Kom ihåg mig?