4 Feb.

Hejjsan!:), Idag blev det bara tre lektioner. Halv tolv fick vi höra att det var vattenläcka vid OKQ8 som ligger en bit ifrån skolan och då kom det inget vatten till skolan. Eller nått blev fel iaf så tolv fick vi gå hem.( läs mer http://vk.se/Article.jsp?article=250141 ) Då följde Johanna med hem och typ åt banan och drog vidare till stallet! :) Jag tror vi var ute och red kanske en och en halv timme, min lilla ponny har inte lite damp när han får med sig en kompis ut;o söötnosen!.  Johanna mulade mig också, tackförden! du ska allt få igen, jag lovar!

Mendans jag sitter vid datorn försöker jag också sortera bort massa tidningar som bara ligger och skräpar. Måste försöka med det oftare man hinner snabbt samla på sig en hel del!.

Måste bara lägga in en jätte bra låt som säker alla har hört. Men nu med Yazmina Simic som var med i idol -08. Låten är jätte fin och jag tycker hennes röst passar jätte bra till den låten, only hope.



Pusss.

Du.. jag är mkt starkare än dig så du kmr aldrig kunna mula mig! :}




Kom ihåg mig?