16 Feb

Som jag kanske sa i går så var jag ju ledig från skolan idag, och det var inte liite skönt!
Klev upp halv nio åter igen. Gjorde mig i ordning och tog bussen (9.53) till stan och träffade farmor. Jag fick av henne ett par jeanstights och en bh. Kollade även på ett par meega snygga skor. men då fanns dom ju såklart inte i min storlek.. 11.30 tog jag bussen hem igen och åt lunch. Stannade inte hemma länge för sedan for jag till stallet och red med Johanna och Amanda. Fint väder var det också. Alltid roligt med alla söta gammlingar som kommenterar vilka söta hästar osv^^. Det är så sjuukt många som är ute och går när solen är framme.

Sedan ikväll så satt jag och pluggade tills jag fick en stressattack. Andra gången på kort tid. Jag blev jätte stressad och fick inte tid med något, känndes som att jag skulle behöva ändra på hela världen. osså börjar jag skaka. Ähh det går inte att förklara. Men om nån vet vad det kan va. säg till...
Det slutade med att jag försökte ligga stilla på golvet och lyssna på lugna favoriter. Funkade faktiskt efter en stund:)

Aja lägger in bild på kläderna, plus att jag fick frida idag. Sedan gav mamma mig en ansikskräm. Har fått jätte torr hy. inte roligt! Får se om den här hjälper! :)

   

Pusss.

panikångest?

Jag kommer stjäla dina sånna dära jeans bara så du vet ;) (Aaa)




Kom ihåg mig?