14 Feb

Alla hjärtans dag



Dagen började med att jag vaknade halv nio. Åt en god frukost och sedan pluggade nästan två timmar.
Sedan åt jag lunch klädde på mig och for till stallet. Vi drog in mio till Hippo och hoppade lite hinder. Hoppträningen var inställd i morron så därför hoppade jag lite med mammas hjälp idag. När vi kom tillbaka i stallet så gjorde vi klart allt i stallet (mockning,mat osv). Jag tror att vi var hemma vid halv fyra då fikade jag lite och sedan hoppade jag in i duschen.

Har bara suttit vid datorn efter det. Eller jag har renbäddat sängen och plockat bort lite på rummet, vilket jag nog måste fortsätta med ser jag nu.. Läst allas bloggar och vart inne i  bdbn och apb. Usch vad jag är less på apb. det är verkligen inte roligt längre. Nog för att det aldrig har varit kul. Men nu är det tråkigare än nånsinn.
Snart ska jag gå ner och äta middag. Vet inte vad vi ska äta det skulle tydligen vara nått festligt iaf och med efterrätt, Hoppas det blir gott!.

Ikväll så tror jag att jag ska vara med Johanna. Men det blir nog lite senare, får se vad vi hittar på för nått roligt!:),
Näe nu ropar pappa att maten är klar. Ha en bääst alla hjärtans daaag!;*

Pusss.



Kom ihåg mig?