12 Feb.

Morgonen började med att jag tog en halv timmes sovmorron. Hoppade över sminket och håret. Känndes bara onödigt eftersom att vi ändå skulle bada. Sedan när jag var klart åkte jag till Elvira och grattade henne och åt lite tårta, typ kladdkaka!! Fick kolla lite på vad hon hade fått innan vi fick skjuts till skolan. På bussen både till och från övik blev det lite godis, musik och sång! heh ovanligt!
Badet var iaf skit kul, även fast att man alltid ska göra illa sig i knäna. Vi hade tänkt att sola lite och men pengarna räckte inte efter lunchen.

Ikväll har jag ingen häst att ta hand om heller. Man är ju alltid trött efter bad, så mamma fick ta Mio. Så kväll ska jag verkligen försöka vara isäng senast tio vi får se om jag lyckas! ;)
Läggen in lite bilder från idag,
     
Födelsedagsbarnet!;*
Btw, jag och Ida gick fram till micken i bussen och sjöng för henne, grattis igen gumman!

      Sryy, det var nästan inga bilder.. Här är iaf Amanda,Ida och Jesper.

Nu ska jag ta och äta snart och se lite tv.

Pusss.

haha aa hemskt

sv:

asså jag tror att det var bubbleroom! men jag är inte hundra... :)den såg iaf super mysig ut!




Kom ihåg mig?