11 Feb.

Hej igen.
Öppet hus ikväll kändes bara ovärt. Lärarna försökte bara "smöra" för föräldrarna och det blev bara slappt. Men på måndag blir vi ju helt lediga och det är inte ovärt! :)

Schemat:     
Sv: 18.30 - 19.00.   Lösa deckar gåtor.
Rast
So: 19.15 - 19.45.   Läraren pratade om vad vi håller på med just nu..
Rast   
Ma: 20.15 - 20.45.    räkna som vanligt.

Var iaf riktigt trött i början av dagen. Hade ont i typ hela kroppen. Kom till skolan osminkad i mjukisbyxor. inte såå vackert!. Men jag orkade verkligen ingenting.. Men med lite koffeintabletter!? och massa skratt med Elvira så piggnade jag till.

På Hk´n så gjorde min grupp köttfärspaj m. sallad till, sedan fruktsallad med glass till. gott var det!
På So´n så hade det blivit något med datorerna så att det inte gick att använda filerna i "mina dokument"  Så inte blev då vårat arbete klart heller.. Vissa har redan börjat redovisa medans vi inte ens är klara. illa..
På studiepasset så har jag och Elvii musik första timmen och grund andra. På musiken sjunger vi just nu How to save a life!:) Den är bra.. Kanske att jag redan sa det sist vi hade det. ( mitt minne är bra )

Aja idag, som igår, hade jag lovat mig själv att gå i säng senast tio. men det är verkligen omöjligt.. I morron KANSKE!
Nej nu måste jag ta och packa klart inför i morron. Vi har friluftsdag i morron och då blir det paradisbadet. Sedan fyller även älsklings Elvira år. 15 år! . Så innan jag far till skolan så åker jag dit och grattar henne, sen går/buss/bilar  jag med henne till skolan!. 

Pusss.

hahahahahha! ja harregud! jag orkar ju knappt gå till ok ;D




Kom ihåg mig?