Onsdag.

Jag är trött,blöt och kall. Börjar äntligen få upp värmen igen efter minus graderna ute. Snart ska jag ut igen och ta in Mio. Mycket kläder på! Först ska jag bara översätta femtio engelska ord.

Hk provet var idag. Jag skulle laga mat åt Lisa som har lågt Hb=järnhalt, och känner sig trött och hänig. Råkade göra lite väl mycket mat och blev propp mätt! Sedan skulle jag sjunga också, men full mage!
Har fått tillbaka både matte provet och SO provet. Skulle vilja säga att jag fick VG i båda men dom ändrade ett VG poäng, i matten, till ett G poäng så att jag fick ett poäng ifrån Vg.. Men förhoppnings vis ska det räcka för att få ett VG i matte iallafall. Men jag är sjukt glad över mitt VG i so, det trode jag inte om mig själv!

Shit, bra skrivet Elin! Nu ska jag göra glosorna sedan åka till stallet.
Pussar och kramar mina älskade gamar...

great :)

RE: så bra :)



vad har du för dig då?

Häärligt:D det är bra med mig också:)

händer idag då söt? :)

Svar: Hoppas att du inte missförstår mig :)

sv: ja, det är grmy bra :) <3

händer i helgen då?

Hahah okej :):)

Qb

ja ok:)

Sv; okej kul :) jag svarar kommentarer och lyssnar på musik :]




Kom ihåg mig?