New moon



Hejsan.
Har varit på bio med Hanna ikväll. Vi såg New moon, bättre sent än aldrig! Men jag tyckte faktiskt inte att den var så jäkla bra.. är faktiskt ganska besviken! jag tror att ni som sätt den förstår. Det hände ju som inget. Bara massa saker som man nästan grät till och jaa.. Första var myycket bättre! Men Jacobs muskler var INTE att leka med ;)

Justja, jag var ju med Mio till hippo också. Dom bilderna kommer senare, vet inte hur man laddar in dom än..
Men därimot så skickade just Hanna bilder till mig från kvällen då Johanna hade sitt "kalas".
(klicka på dom för att få dom större)


jag diggar denna bild, Mona är ju som hon är.
från vänster: Hanna, jag, Mona, Johanna och Elin, hehe.. väldigt seriösa på alla bilder

Nej nu blev klockan verkligen för mycket.
godnatt!

/Elin♥

sv; jodå helt okej, själv då?:D

new moon - så jäkla bra!



/ http://jessomimsan.blogg.se/




Kom ihåg mig?