Lördag.

Hejsanhoppsan!
Jag har vaknade för bara en stund sedan.. Alltså jag har inte sovit hela dagen! Klev upp halv nio och for till hippo och red Mio. Själva ridningen gick väl sådär. Han har varit fin hela veckan men jag har som tagit det lite lagomt lugnt. Så nu när jag ville rida lite ordetligare så skulle han såklart vara stark och dryg..
Meen aja, man får ta sånna dagar också. Men efter att jag kom hem och hade duschat så la jag mig framför tvn där det var Grinchen. Men det tog inte lång tid så så somnade jag igen. Ganska skönt ändå,
förutom att jag vaknade med huvudvärk. Magen kurrar också så därför ska jag nog nog ta och se om det finns något mat. Är hemma och är barnvakt ikväll åt brorsan.
Får väl se om det kanske blir något film eller nått. Det brukar va så om Samuel får bestämma.
 
/Elin♥

sv: tackar tackar :D

Jorå det är bra, hur är det själv?

Vad har du gjort idag?

puss!

sv: skönt att höra :d

sv: Vad gör dudå? :D

vad gör du? :)

okejokej:):)

sv: haha nej precis, sjukt glad asså :D

Fina bilder i headern :)

haha ok. snackar i tele dudå?

jag har match:):)




Kom ihåg mig?