"jag har för torra läppar för att skriva.."



Ja vad ska jag säga.. jag har varken lust att blogga just nu och skolan tar allt för mycket tid just nu. NO-provet.. vad ska jag säga om det? jag har knappt pluggat och jag orkar inte göra det heller.. Det är på torsdag. Hoppas jag får G ändå. Sedan måste jag skriva om Edvard Munch, konstnären.. Satsar nog lite mer på det. Vi får ju slut betyg i bild och även hk, nu till jul.

I söndags somnade jag strax efter nio, helt slut! Klockan halv åtta klev jag upp och skulle ha varit ordentligt utvilad. Istället hade jag ont i huvudet, träningvärk i armar,axlar,ryggen,benen. Sedan hade jag skavsår på fötterna och sår på händerna. Jaa, i måndags kunde jag rabbla på länge om hur "jävligt" allt var.

Idag då. Jag var mycket piggare, tur! Men efter att ha försökt plugga NO så väntade massa tröstätning, kakor! Shit.. måste börja röra på mig snart.. träna,springa åtminstonde en promenad? näe här väntar ännu mer kakor som aldrig förbränns och vad händer med mig... jag blir ännu mer stilla sittande. RÄDDA MIG!
Är det kanske någon som kan rädda mig från allt skolarbete så att jag kan få röra på mig!

Nej, just nu kan jag bara berätta om allt det dryga som händer. men snart är betygen satta och inga fler prov osv. Sedan kommer jullovet och ett nytt åt. Kanske räddas jag då? :)

sv: okej :/

ja har varit i kista centrum

allt bra med dig?



vad händer denna onsdag?



god morgon ;)

haha snart är jullovet, då får du vila upp dig!

Kikar in=)

sv; hehe okej vad bra=D



Lägga till varandra på bloglovin kanske?:D




Kom ihåg mig?